Reference

Spolupracujeme s mnoha malými i velkými odběrateli. Kupříkladu?

Vitkovické slevárny, spol s.r.o.
EBZ elektro s.r.o.
KOMA-Industry s.r.o.
HITZINGER GmbH

VECON GmbH
SHIP REPAIR AND TRAIDING GmbH
AUSTREX GmbH

a další...

black blue and yellow textile

Jakost a kvalita

Záměrem organizace Kovocentrum Steel Products s. r. o., jsou činnosti v oblasti kovovýroby, kovoobráběčství a zámečnictví postavené na dodržování principů moderního řízení s ohledem na plnění požadavků a zlepšování se dle normy ČSN EN ISO 9001:2009.
Cílem organizace je spokojený zákazník, kvalita našich prací a služeb a dodržování všech zákonných pravidel.

1. Kvalitu určuje zákazník
Klademe důraz na osobní angažovanost a aktivitu všech pracovníků, spolupracovníků a dodavatelských organizací na plnění požadavků zákazníka s cílem plnění přání zákazníka, dosahování co nejvyšší spokojenosti s využíváním nových technologíí a materiálů.

2. Kvalita se týká každého z nás
Rozvíjíme osobní přístup všech pracovníků a spolupracovníků s cílem neustálého zlepšování efektivnosti systému managementu kvality. Přesně a rychle reagujeme při svých činnostech na zakázkách a obchodních případech s ohledem na plnění kvality a požadavky zákazníka. Interní komunikace pro plnění všech stanovených požadavků je nezbytnou nutností a významným prvkem v zabezpečování činností naší organizace.

3. Spokojení pracovníci jsou důležitou složkou organizace
Spokojenost pracovníků je založena na spravedlivém hodnocení, spolupráci, otevřené komunikaci, osobní odpovědnosti, angažovanosti a solidárnosti k naší organizaci. Pracovníci jsou zajišťováni naší organizací odpovídajícím pracovním zázemím a plněním bezpečnostních opatření k ochraně zdraví při práci.

4. Odpovědnost nikdy nekončí
Snahou naší organizace je neustále zlepšování našich činností a výkonnosti, kdy je důležitým prvkem okamžitá reakce na požadavky zákazníků s prioritou dodržení a zvyšování kvality s podmínkou důsledného dodržování smluvních ujednání.

5. Jsme týmem odpovědných pracovníků a spolupracovníků
Udržujeme a rozvíjíme vědomosti pracovníků cíleným výcvikem a školením. Zvyšujeme odbornou způsobilost všech pracovníků ovlivňujících kvalitu a finální výsledky organizace. Důsledným výběrem navazujeme spolupráci se svými spolupracovníky,spolupracujícími firmami a všemi dodavatelskými subjekty tak, aby byla zajištěna kvalita našich činností a služeb.

6. Efektivní systém managementu kvality přináší růst organizace
Hodnotíme systém managementu kvality jako rozhodující součást řízení organizace, který je zaměřený na činnosti a služby organizace, tak abychom splňovali zákonné i jiné požadavky kladené na druh našeho podnikání v souladu s požadavky našich zákazníků. Neustále monitorujeme spokojenost zákazníka s pravidelným vyhodnocováním.

7. Dostupnost našich zásad
Tato Politika kvality je sdělována všem pracovníkům i spolupracujícím osobám a je dostupná v prostorách naší organizace. Pravidelně ji vyhodnocujeme vzhledem vhodnosti a aktuálním potřebám naší organizace.